2nd Fashion
Klantenservice
Contact
2ndfashion.nl
Zuilen 277
9716 KL Groningen
Nederland
Wij komen graag in contact me u:
T: +31 85 902 7789
E: contact@2ndfashion.nl
Stuur een WhatsApp
KVK nr 80230164
Btw nr NL003411477B93
_
Contactformulier
Meest gestelde vragen
Hier vind je antwoord op de meest gestelde vragen.Staat je vraag er niet bij ? dan kan je je vraag stellen via het contactformulier. wij streven er naar om je vraag binnen 1 werkdag te beantwoorden.
Hoe maak ik een account aan?
U kunt simpel een account aanmaken tijdens het afrekenen van uw bestelling of via deze pagina.
Hoeveel verzendkosten betaal ik?
Verzendkosten binnen Nederland zijn €5,95. Bij bestellingen boven de €50 zijn de verzendkosten gratis.
Wat is de levertijd van mij bestelling?
Indien u op werkdagen voor 12:00 u besteld dan wordt uw bestelling dezelfde werkdag verzonden. Na 12:00 en in het weekend wordt u bestelling de eerst volgende werkdag verzonden. Wij streven er naar om uw pakket binnen 3 werkdagen bij u te bezorgen binnen Nederland. Naar het buitenland 3 tot 6 werkdagen.
Vanwege covid-19 is het erg druk bij de vervoerder hierdoor kan de levering langer duren.
Voor meer informatie kijkt u op de pagina levertijd & verzendkosten.
Mag ik mijn bestelling annuleren?
Ja. U heeft het recht om uw bestelling te annuleren zonder opgaaf van reden. Na annuleren heeft u nogmaals 14 dagen de tijd om uw product retour te sturen. Voor meer informatie kijkt u op deze pagina: Herroepingsrecht
Hoe kan ik mijn product retour sturen?
a. Nog niet verzonden?
Is het pakket nog niet verzonden neem z.s.m. contact met ons op wij annuleren de order en storten dezelfde dag nog uw geld terug. Hier zitten voor uw verder geen kosten aan verbonden.
b. Wel verzonden niet ontvangen?
Is het pakket al verzonden weiger het dan aan de deur. Meld dit wel bij ons want dan kunnen wij uw annulering sneller verwerken. En krijgt u uw geld terug betaalde verzendkosten zijn wel voor uw eigen rekening.
c. Pakket ontvangen?
Heeft u het pakket al ontvangen stuur het dan terug in de orginele verpakking. U betaald de verzendkosten zelf aan de vervoerder van uw keuze. Wij vergoeden deze kosten niet. Stuur een mail naar retour@2ndfashion.nl zodat wij u het retour formulier kunnen mailen.
Op deze manier kunnen wij een retour sneller verwerken en afhandelen.
Voor meer informatie kijkt u op deze pagina: Herroepingsrecht
Hoe lang duurt het voordat ik mijn geld terug heb na retour sturen?
Wij streven er na uw geld terug te storten binnen 5 werkdagen na ontvangst van de producten. Wij storten het geld alleen terug als de goederen niet beschadigd retour ontvangen zijn. Zijn de goederen wel beschadigd dan kijken wij wat de schade is en verrekenen wij dit met uw terugbetaling.
Hoe kan ik contact met jullie opnemen?
U kunt ons bereiken via de klantenservice pagina door het contactformulier in te vullen of door een mail te sturen aan contact@2ndfashion.nl.
Komt u er online niet uit kunt u ons ook bereiken via WhatsApp 06 83 770 814
Ben ik verplicht om bij jullie een klanten account aan te maken?
Nee, u bent niet verplicht om een account aan te maken.
Mijn product is nog niet geleverd wat kan ik doen?
Nadat u besteld heeft krijgt u een e-mail met een track&trace link zodat u uw pakket kan volgen. Bent u hiermee niet geholpen neem dan contact met ons op of met de vervoerder wij zullen dan samen een oplossing voor u zoeken.
Ik heb een klacht wat kan ik doen?
Wat vervelend dat u niet tevreden bent. U kunt uw klacht het beste indienen door het contactformulier in te vullen met als onderwerp “Klacht”. Meer informatie kunt u hier lezen bij Klachtenregeling
Ik wil jullie post sturen wat is jullie post adres?
Ons post & retour adres is:
Zuile 277
9716KL Groningen